<div dir="ltr">I guess you could simply store the call graph object in one of your variables, instead of calling Scene.v().getCallGraph(). As long as you don&#39;t remove the already loaded classes from Scene, should work.<br><br></div><div class="gmail_extra"><br><div class="gmail_quote">On 4 April 2016 at 04:42, Manas Thakur <span dir="ltr">&lt;<a href="mailto:manasthakur17@gmail.com" target="_blank">manasthakur17@gmail.com</a>&gt;</span> wrote:<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">Hello all,<br>
<br>
Is there a mechanism by which I can perform a whole-program analysis again and again without re-computing the call-graph? That is, could I store the call-graph in some way and tell Soot to reuse the same?<br>
<br>
Regards,<br>
Manas<br>
_______________________________________________<br>
Soot-list mailing list<br>
<a href="mailto:Soot-list@CS.McGill.CA">Soot-list@CS.McGill.CA</a><br>
<a href="https://mailman.CS.McGill.CA/mailman/listinfo/soot-list" rel="noreferrer" target="_blank">https://mailman.CS.McGill.CA/mailman/listinfo/soot-list</a><br>
</blockquote></div><br><br clear="all"><br>-- <br><div class="gmail_signature"><div dir="ltr">Denis<br></div></div>
</div>